zondag 5 juli 2015

Mees

Vier weken te vroeg arriveerde gisteren de kleine Mees, zoon van mijn broer en schoonzus. Gelukkig gaat alles goed met het kleine manneke.

Terwijl S. en H. in het zwembadje in de tuin spetterden, kroop ik achter de naaimachine. Een zelfgemaakt pakje moest er komen.

Inmiddels heb ik de nodige ervaring met deze pakjes en gaat het maken steeds sneller.  De lichtblauwe tricot vond ik bij de stoffenwinkel om de hoek. In de haast had ik wel stof, maar geen boordband gekocht.  Meestal maak ik de boordjes met boordband. Gelukkig had ik nog ergens een stukje gebroken witte tricot liggen en heb ik daar de boordjes mee gemaakt. Tot mijn verbazing ziet dit er eigenlijk beter uit dan met boordband.
De onderkant werkte ik af met witte kamsnaps. Correctie. Dat deed manlief. Die is echt goed met kampsnaps. Ik heb hem al gevraagd in dienst te komen als productieassistent, maar dat wilde hij helaas niet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten