woensdag 18 maart 2015

Kaptrui

Tegenwoordig beslist madame zelf wat ze aan wil, welke sokken daarbij passen en welk clipje ze in wil. EN geen staartje, mama. De tijd dat ik alleen bepaalde is voorbij. Zo maakte ik laatst een mooi en goed gelukt jurkje.
Het enige commentaar wat ik kreeg was. UIT, NU UIT!

Per toeval vond ik een leuke mintgroene sweaterstof met sterren. Die viel gelijk in de smaak. Uit 'stof voor durf het zelvers 1' maakte ik al een aantal keer de kaptrui en zo ook deze keer. Door ervaring wijs geworden, maakte ik de halsopening 6 cm wijder en het voor en achterpand vier cm langer. Op naailes had ik hem afgemaakt en daarna voorzichtig  opgehangen in Kaatjes kamer. 

De volgende ochtend.

IK ZIE MIJN TRUI! IK ZIE MIJN TRUI! MAMA MIJ UIT BED HALEN!

Missie geslaagd.

1 opmerking: